Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Marianne - 15 januari 2008 12:50

Okej, jag har fått en utmaning av http://me-and-myself.bloggagratis.se

Här är reglerna:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Berätta 7 lögner om dig själv
Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

Mitt problem är att jag inte känner några fler som bloggar! Så jag blir återvändsgränd : (

7 sanningar om mig själv
1. Jag ville bli ballerina när jag var liten, men på Operans balettelevskola ville de inte ha mig för jag var (är) hjulbent.
2. Jag är galen i duschkrämer och har hur många som helst.
3. Jag röker, hur omodernt det än är. Jag vet, jag vet, det är farligt.
4. Jag är också höjdrädd.
5. Jag har världens finaste barnbarn, en pojke och en flicka.
6. Jag måste läsa innan jag somnar, annars somnar jag inte.
7. Det första jag gör på morgonen är att dricka en kopp kaffe (okej, först koka den), annars vaknar jag inte och blir skitsur.

7 lögner om mig själv
1. Jag älskar svenska schlagerlåtar, framför allt Carola.
2. Jag älskar utförsåkning, tänk så skönt att först få åka upp med en linbana till bergets högsta topp och sedan kasta sig utför i den kalla härliga snön.
3. Jag har aldrig dåligt morgonhumör.
4. Jag älskar att dammsuga och att stryka kläder.
5. Jag längtar inte till Istanbul.
6. Jag är jätteduktig på att laga mat och baka.
7. Jag är väldigt klok och förståndig.

Av Marianne - 15 januari 2008 10:09

I dag ska världens bästa sonson vara med i Vi i femman! Han är världsbäst och jätteduktig!!! Då ska jag lyssna, så mellan kl 17-18 (svensk tid) är jag jätteupptagen. Radio P4 103,30. Kommer inte att svara i telefonen eller nåt annat, ba' så ni vet : )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du bestämt semestermål för sommaren?
 Hem till Sverige
 Stanna i Sverige och åka till sommartorpet
 Stanna i Sverige och kuska runt
 Turkiet
 Grekland
 Spanien
 Egypten
 Thailand
 Kina
 USA
 Island
 Norge
 Frankrike
 Danmark
 England / Irland
 Italien
 Sydafrika
 Marocko
 Brasilien
 Annat ställe

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards